14 dagen bedenktijd     •     gratis verzending vanaf €75     •     verzending binnen 24u
  • search Zoeken
  • Wenslijsten Verlanglijstje

       Mijn verlanglijstjes

  • profile Profiel
  • shopping 0 Mandje

    Winkelmandje

    Bestelwaarde
    BTW
    0 product
  • webshop

    veelgestelde vragen

    bestellen

    Voeg de artikelen toe aan je winkelmandje, log in of laat je gegevens na en klik verder door naar de check-out. Na de betaling is je bestelling voltooid en gaan wij aan de slag om jouw artikelen te bezorgen of klaar te maken. 😊

    Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst omdat we streven naar een snelle verwerking. Als je iets aan je bestelling wilt toevoegen of wijzigen, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Absoluut! ☺️ Je kunt geselecteerde producten personaliseren met de (koos)naam van jouw kindje of een korte quote. Op de productpagina van elk item dat de mogelijkheid biedt voor borduring, verschijnt deze optie. Hier kun je de gewenste naam, kleur en lettertype van de borduring invoeren, waardoor het cadeau extra speciaal wordt en een persoonlijk tintje krijgt.

    Is er een montageservice?

    We bieden een montageservice aan. ☺️ De kosten per meubelstuk worden automatisch bepaald op basis van het type meubel en de aanrijdkosten, die gebaseerd zijn op de plaats waar je woont. Je kunt deze kosten simuleren tijdens het afrekenen in de checkout.

    verzending

    Er zijn verschillende verzendopties beschikbaar:

    1. Afhaling in de winkel te Nazareth: Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in Nazareth.
    2. Verzending aan huis: Wij kunnen je bestelling rechtstreeks naar je huisadres verzenden.
    3. Verzending naar een pick-up point: Als je de voorkeur geeft aan ophalen bij een pick-up point, bieden we deze optie ook aan.
    4. Verzending door partner: In sommige gevallen kunnen we samenwerken met partners om je bestelling te verzenden, afhankelijk van de beschikbaarheid en voorwaarden.

    Bij het afrekenen kun je de gewenste verzendmethode kiezen op basis van jouw voorkeuren en gemak. ☺️

    Binnen België en Nederland:

    • Gratis verzending voor standaardartikelen bij bestellingen vanaf €75.
    • Bestellingen onder €75 of partnerartikelen tonen de verzendkosten in de checkout.

    Voor verzendingen buiten België en Nederland:

    • De verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen in de checkout.

    Wij verzenden standaardartikelen naar Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Duitsland, Spanje, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië en Zweden. De verzendkosten worden berekend in de checkout.

    Artikelen die buiten het standaardformaat vallen of partnerartikelen worden enkel binnen België geleverd.

    Jouw bestelling wordt op werkdagen binnen 24 uur verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn.

    • Deel op voorraad: Beschikbare items worden direct verzonden; de rest volgt in een nalevering zodra ze beschikbaar zijn. De verwachte leveringstermijn staat vermeld op de orderbevestiging.
    • Niet op voorraad: De verwachte leveringstermijn wordt vermeld op de orderbevestiging. We verzenden de bestelling zodra we de goederen ontvangen.

    Zeker! Zodra je een track & trace-code via e-mail van ons hebt ontvangen, kun je deze hieronder invullen. Zo kun je meteen zien waar je bestelling zich bevindt. 😊

    afhaling

    Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

    Ja, dat kan zeker! Je kunt je bestelling kosteloos afhalen in onze winkel te Nazareth (Steenweg Deinze 33, 9810 Nazareth). ☺️

    Houd er rekening mee dat partnerartikelen niet kunnen worden afgehaald. Daarnaast is er geen mogelijkheid voor het afhalen van webshopbestellingen in de winkel te Hasselt of Brussel.

    retourneren

    Je hebt 14 dagen na ontvangst van de artikelen de tijd om deze te retourneren. ☺️ Zorg ervoor dat de artikelen ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden. Als het om kleding gaat, moet het label nog aan de kleding hangen.

    Om je artikelen te retourneren, klik je door naar het retourportaal.

    Via het retourportaal, volg je onderstaande stappen:

    1. Kies de items die je wenst te retourneren.
    2. Geef aan of je online of in de winkel wenst te retourneren.
      1. Winkel: Gratis retourneren is mogelijk in de winkels in Nazareth, Hasselt en Brussel.
      2. Online retour: Geef het aantal paketten voor retour aan. Per standaardpakket betaal je €6,99 voor een verzendlabel.
    3. Na betaling van het verzendlabel, kan je dit downloaden.
    4. Verpak de retourzending en kleef het verzendlabel erop.
    5. Breng je pakket naar het dichtstbijzijnde retourpunt.

    Hoe snel is een retour verwerkt?

    Na ontvangst van het geretourneerde artikel, wordt het terug te storten bedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, verwerkt. ☺️ Dit omvat de tijd die nodig is voor het verwerken van de retourzending, het controleren van de staat van het geretourneerde artikel en het voltooien van de terugbetalingstransactie.

    Als je het artikel (deels) hebt gekocht met een cadeaubon, wordt dat bedrag terugbetaald in de vorm van een nieuwe cadeaubon.

    Natuurlijk! Als je een artikel wilt omruilen, kun je het originele artikel kosteloos binnen de 14 dagen in de winkel omruilen. ☺️ Breng het artikel mee en we zorgen ervoor dat je een ander maatje of product naar wens ontvangt. Ruil je om naar een artikel met een hogere waarde? Dan betaal je het verschil ter plaatse.

    Als je ervoor kiest om het originele artikel per post terug te sturen, zijn de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Neem eerst contact met ons op via webshop@babyscorner.be om het omruilen te bespreken en de nodige instructies te ontvangen. Zodra we het originele artikel hebben ontvangen, sturen we het nieuwe artikel naar je toe.

    betalen

    Online betalingen:

    • Bancontact
    • KBC Online / CBC Online
    • ING Homepay
    • VISA
    • MasterCard
    • iDeal
    • Paypal
    • Cadeaubon the baby’s corner


    In de winkel:

    • Cash
    • Bancontact
    • Payconiq
    • VISA
    • MasterCard
    • Cadeaubon the baby’s corner
    • Consumptiecheques


    Betalen met ecocheques:

    • Producten met een eco-label kunnen in de winkel betaald worden met ecocheques.

    Ja, je kunt online betalen met een cadeaubon van the baby's corner. ☺️ Onze cadeaubonnen zijn een jaar geldig, dus je hebt ruim de tijd om ervan te genieten. En als je meerdere cadeaubonnen hebt, kun je ze allemaal tijdens één aankoop gebruiken. 

    Als je een artikel retourneert dat je met een cadeaubon hebt gekocht, wordt het bedrag terugbetaald in de vorm van een nieuwe cadeaubon.

    Als je een btw-nummer hebt ingevuld tijdens het afrekenen, ontvang je automatisch binnen de week na aankoop je factuur. Je kunt de factuur ook downloaden in je account, bij de desbetreffende aankoop.

    Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode?

    Natuurlijk! Het gebruik van een kortingscode is eenvoudig:

    1. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje.
    2. Ga naar de checkout.
    3. Vul de kortingscode in het daarvoor bestemde veld in.
    4. Controleer of de korting correct wordt toegepast.

    Houd er rekening mee dat kortingscodes niet cumuleerbaar zijn met andere acties, promoties of geboortelijstaankopen. Als de kortingscode niet werkt, kan het zijn dat deze is verlopen.

    Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

    meer lezen

    Ontdek waardevolle inzichten, praktische tips en geruststellende blogs voor jouw reis door het ouderschap.